Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18 : PERJALANAN KURUSKU KU :)

Assalam korang, fatihah disini

kamu rasa gemuk itu seronok  ke? haha..tak kisah bagi aku, kau gemuk ke kurus..yang penting kau sihat tubuh badan tu..bersyukurlah pada Allah walau apa sahaja bentuk fizikal kau..:)

aku pulak fikir gemuk tu tak seronok sebab aku pendek..hehe..jadi tak cantik lah..huhu..kalau aku tinggi kan..aku tak kisah pun berat badan nak naik..huhu

jenis aku tak boleh diet sahaja. Aku kena bersukan, bersenam, begitu.. kalau tak..memang senang lah badan aku ni naik..macam hari raya naiknya..haha

Kalau kat UPM ni, aku paling suka jogging kat bukit ekspo.. kalau tak ada kelas petang..memang aku gigih jalan dari serumpun ni haha.. sorang pun jadilah.. sebab aku memang nak kurus sikitlah dari sekarang hihi.

kalau tak sempat nak keluar joging.. aku akan senaman dekat bilik je la..itupun kalau rakan sebilik tak ada..
kuruslah badan demi masa depan!

daki perlaha-lahan.. in shaa Allah

korang, nanti aku sambung lagi kalau ada masa terluang.
selamat tinggal kalian!
xoxo.
WASSALAM.


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : MINGGU 12 (FACEBOOK PULA)

Assalamualaikum..hai semua jumpa lagi kita semua.. hari ini saya nak berkongsi tentang cerita terbaru.. tugasan baru Prof bagi..kena ambi...