Friday 26 October 2018

BBM3410/18: CUTI PERTENGAHAN YANG SENDU

Assalamualaikum semua!

Jumpa lagi kita pada hari ini..

Hari ini saya nak bercerita tentang cuti.. dah lama saya tak balik kampung ni..semuanya dirindui!

ALLAHU..tak kuat ni..

minggu depan cuti pertengahan dah bermula..tapi minggu ini pun ada yang balik..sebab kelas dah banyak tak ada..

saya pulak?.. balik lambat sikit kali ini..

sebab?

saya kerja gubah bunga sempena konvo di UPM ni..

ambil pengalaman baru gituh!

saya akan kerja dari hari sabtu hingga selasa..selasa itulah hati terakhir saya kerja kerana hari terakhir konvo..






















dan..

saya balik selasa malam rabu ke dungun tercinta!
balik UPM semula pada hari sabtu malam ahad!
itu yang sendunya..terpaksa balik awal sebab banyak kerja perlu diselesaikan..

semoga semuanya berjalan indah in shaa Allah..



jumpa lagi,
adios!
xoxo
wassalam :)

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : MINGGU 12 (FACEBOOK PULA)

Assalamualaikum..hai semua jumpa lagi kita semua.. hari ini saya nak berkongsi tentang cerita terbaru.. tugasan baru Prof bagi..kena ambi...