Saturday 27 October 2018

BBM3410/18: TIDURKU TAK SEINDAH MIMPI

Asslamualaikum..
hai semua..

kali ini saya nak bercerita tentang tidur ku yang kurang sempurna..

cemburu tengok rakan sebilik ni letak kepala sekejap dah boleh lena..
yang saya ni..letak kepala dua, tiga jam mahu tak lelap lagi!

tertekan sangat tak boleh tidur ni..rasa murung!

ya, insomnia mungkin..tapi yang peliknya dekat universiti je saya susah tidur..kalau dekat rumah.. senang dan lena..dr cakap saya terlampau stress dan banyak fikir..hurm.. masalahnya kalau ada bunyi sikit, saya lagi tak boleh tidur dalam bilik sendiri.. tak tahu apa masalah..

pernah jumpa ustaz untuk merungkai masalah ini..ia seolah terhenti di tengah jalan..selesai separuh jalan..ayah pun dah pernah ubatkan..alhamdulillah dah pulih..tapi kebelakangan macam jadi balik..makin teruk je rasa..

semuanya milik Allah..cepatlah semua ni habis dan berakhir!

saya tak boleh tahan dengan keadaan ini lagi.. jadi sangat sedih dan tak cukup semangat untuk teruskan hidup..






nanti saya sambug lagi ya semua..
adios!
xoxo.
wassalam :)

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18 : MINGGU 12 (FACEBOOK PULA)

Assalamualaikum..hai semua jumpa lagi kita semua.. hari ini saya nak berkongsi tentang cerita terbaru.. tugasan baru Prof bagi..kena ambi...